dinsdag 26 februari 2008

Meer foto's !!! en nog meer volgen volgend week ofzo met een korte samenvatting van hoe mijn weken hier geweest zijn.

More pictures !!! and some more will follow next week, together with a resumé of how february has been.


Het winterwonderlandschap is van in januari toen het meer dan 30 cm gesneeuwd heeft. Je ziet Farida (rechts), mijn taalleerkracht en links Leyla, mijn mentor.

This winterlandscape is from the beginning of january when it was snowing for more than 30 cm. On the picture you see on the left side my mentor Leyla and right my azeri-teacher Farida.






Dit is een groep van kinderen waar ik les aan geef, samen met Clara.


This are some of the cool kids I teach, together with Clara.







Een paar meer foto's van Tbilisi. Je ziet de trein die ik genomen samen met mijn flatgenootje José.
Some more pictures of the trip to Tbilisi.

A picture of me and my flatmate José when we arrived by train in Tbilisi.









Een laatste foto voor nu. Een foto van mij en Nino, bij onze toetreding tot Elfland.

The last picture for now, one of me and Nino, with our official entrance for members to Elfland.

1 opmerking:

De Theyskes zei

Lieve Nora,

Eindelijk namen we hier dan toch eens de tijd om je blog te bekijken. Brecht en Anke staan te poppelen om je terug te zien. Ze volgen vanaf nu je blog op regelmatige tijdstippen op :-)
Leuke foto's wel he. Nog veel succes met je onderneming en tot binnenkort !
Dikke knuffel van de Theyskes !